سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم ‍‍‍‍پزشکی اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری ربیع گفت: روز گذشته با تدبیر مدیریت عالی استان، نشستی در استانداری اصفهان برای بررسی موضوع مطالبات معوقه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

کیانوش جهان پور ادامه داد: در این نشست برای بررسی موضوع مطالبات معوقه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توافق شد، سازمان تامین اجتماعی ۱۰ درصد از کل بدهی را روز شنبه دوم بهمن و ۳۰ درصد را تا حداکثر تا دهم بهمن ماه جاری و مابقی را بر اساس تعهدات تا پایان بهمن ماه پرداخت کند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد پذیرش نشدن بیمه تامین اجتماعی در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دوم بهمن ماه تا اول اسفندماه به حالت تعلیق درآید.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در صورت عدم ایفای تعهدات سازمان تامین اجتماعی تا موعد مقرر و جهت خروج از بحران و تنگناهای مالی حادث از آن و پرهیز از هرگونه خدشه در روند ارائه خدمت، بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتدای اسفند ماه می توانند سهم سازمان را بر اساس صورت حساب و مطابق تعرفه دولتی بصورت نقدی از مراجعان تحت پوشش آن سازمان دریافت کنند.

جهان پور در ادامه گفت: امیدواریم با تخصیص سهم درمان از حق بیمه افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و تدبیر مسوولان این سازمان، آسایش قشر زحمتکش بیمه شده تامین اجتماعی و جامعه کارگری آسیبی نبیند و امکان استمرار ارائه خدمات سلامت و طرح تحول سلامت به آنها تداوم داشته باشد.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: با مدیریت و تخصیص بهینه منابع و هزینه کرد سهم درمان کارگران در جای خود، این مهم شدنی و دست یافتنی است .

وی همچنین از واریز شدن ۱۰ درصد مورد توافق اولیه در روز شنبه دوم بهمن خبر داد.

انتهای پیام/