نجمه کریمیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فیلم سینمایی هتل از هفتم مهرماه در سینماهای کشور در حال اکران است. این فیلم به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی امیر برادران و در ژانر کمدی ساخته شده است. مسعود اطیابی در کارنامه کارگردانی خود فیلم‌هایی همچون دینامیت، تگزاس، بخارست و انفرادی را به ثبت رسانده که همگی در سبک و سیاق کمدی تولید شده‌اند، اما این اثر به دلیل داستان جذاب و هیجان انگیز با کارهای قبلی تفاوت دارد.

اطیابی در این فیلم از بازیگران مطرح و تازه کار و استعدادمندی استفاده کرده است. در این میان نام بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی و محسن کیایی بیش از همه نظر مخاطب را جلب می‌کند و می‌توان «هتل» را جزو بهترین فیلم‌های این دو دانست.

از دیگر بازیگران مطرح در این فیلم سینمایی می‌توان به ریما رامین فر، غلامرضا نیکخواه، مه لقا باقری و …اشاره نمود. که حضور این بازیگران نیز بر کیفیت کار افزوده است. اما بازی پژمان جمشیدی در این فیلم سینمایی را می‌توان به عنوان یک برگ برنده و جذب مخاطبان و جز نقاط مثبت این فیلم مطرح کرد، زیرا جمشیدی در هر اثری که حضور داشته باشد، کارش خنداندن مخاطب است و واقعاً عالی نقش آفرینی می‌کند. وجه اشتراک بازی جمشیدی با آثار قبلی خود همان حرکات و رفتارهای همیشگی است، به این معنی که همان همیشگی خود است و با همان شیرینی‌های خاص خود به دل مخاطب می‌نشیند و به معنای واقعی کمدی موقعیت را ایجاد می‌کند.

این فیلم سینمایی داستان یک هتل پرماجرا را به نمایش می‌گذارد که پس از ورود دو مرد و ۴ زن ناخوانده با اتفاقات عجیبی همراه است. در کل داستان بیانگر یک کمدی واقعی است و خبری از لودگی نیست و واقعاً می‌تواند مخاطب را بخنداند.

طبق آمارهای صورت گرفته «هتل» تا کنون توانسته در همین روزهای ابتدایی اکران خود نظر بسیاری از مردم را به سوی خود جلب کند و فروش بالایی داشته باشد و شاید بتواند از سد فیلم سینمایی فسیل بگذرد و رقیب اصلی خود را شکست بدهد.

آنچه که واضح است اینکه سلیقه مخاطب امروزی ژانر کمدی است اما نه هر کمدی. بنابراین با توجه به موضوع این فیلم و حضور بازیگران روزهای خوبی در انتظار آن است.

به هر حال باید منتظر ماند و دید در روزهای بعدی چه اتفاقی در چرخه اکران این فیلم سینمایی رخ می‌دهد و آیا همچنان در مدار صعود حرکت می‌کند یا خیر؟

نجمه کریمیان