نجمه کریمیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، آخرین جمعه ماه رمضان روزی است که به نام فلسطین گره خورده است. بنیان گذار انقلاب اسلامی با دوراندیشی روز قدس را روز احیای اسلام، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایتکاران صهیونیستی خواند. از این رو هر ساله در جمعه آخر سال نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف برای حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی برگزار می‌شود.

این روز از جهاتی برای فلسطینی ها امید بخش و دلگرم کننده است و از طرفی دیگر چهره منحوس رژیم آدم کش صهیونیست بیشتر آشکار می‌شود. صهیونیست‌هایی که به صورت جنون آمیز اقدام به کشتن مردم بی دفاع و مظلوم می‌کنند و با خوی وحشی گرایانه خود به نوزادان و کودکان نیز رحم نمی‌کنند. آری رژیم پلید صهیونیست حیوان‌های انسان نمایی هستند که از انسانیت هیچ بویی نبرده‌اند و ظرف وجودشان از خون هزاران بی گناه پر شده است. خون‌هایی که ناجوانمردانه بر زمین ریخته شده و زمین را ناآرام کرده است.

اینبار رژیم صهیونیستی با اقدامی جنون آمیز و با حمایت‌های آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای اروپایی بیش از ۶ ماه است که به هیچ کدام از مردم مظلوم غزه رحم نمی‌کند و کمر به نابودی آنها بسته تا به گمان خود سرزمین فلسطین را از هر چه فلسطینی است پاک کند. در این بین رژیم صهیونیستی دست به هر جنایتی می زند تا شکست خود را در عملیات طوفان الاقصی جبران کند.

به همین دلیل روز قدس امسال اهمیت ویژه‌ای دارد و چشمان هزاران فلسطینی به حمایت آزادی خواهان جهان دوخته است.

اکنون مسئله فلسطین مسئله روز جهان است و دل هر آزاده خواهی را در هر نقطه‌ای از جهان آزرده و بیدار کرده است. رژیم صهیونیستی در باتلاقی قرار گرفته که با دست و پا زدن در صدد حفظ رژیم جعلی خود است و در این راه از هر جنایتی دریغ نمی‌کند. عمق جنایات ماه‌های اخیر علیه مردم غزه به حدی رسیده که موجب ایجاد نفرت جهانی نسبت به این رژیم شده است. اما در مقابل صبر فلسطینی ها ستودنی است و به اسلام عزت بخشیده است.

صبر مردم غزه در قبال جنایات هر روزه صهیونیست‌ها موجب شگفتی جهانیان شده است. اما چه چیزی می‌تواند مردم غیور غزه را سراپا نگه دارد. بی شک ایمان راسخ به خدا و امید به وعده‌های الهی در داشتن اینهمه صبر و ایستادگی دخیل است. حال اکنون همگی در این شرایط حساس و با توجه به اهمیت عملیات طوفان الاقصی باید انزجار خود را از ظلم و زورگویی رژیم صهیونیستی اعلام کنیم و به مردم غزه نشان دهیم که در راه تحقق آزادی قدس تنها نیستند.

اگر تمام مسلمانان جهان یکصدا به حمایت مردم مظلوم فلسطین به پا خیزند ،بی شک مسیر آزادی قدس هموارتر خواهد شد.بنابراین اعلام می‌کنیم برای دفاع از حقوق مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد و اعلام می‌کنیم تا آزادی قدس شریف از اشغال در کنار ملت فلسطین می‌ایستیم.

انشاالله یکبار دیگر صحنه‌ای باشکوه و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ حمایت از مردم فلسطین رقم خواهد خورد و در دل تاریخ حک خواهد شد.

نجمه کریمیان