نجمه کریمیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فیلم سینمایی «تگزاس ۳ »چند روزی است که در حال اکران است. جدیدترین ساخته مسعود اطیابی با افتتاحیه بی نظیر گوی سبقت را از مست عشق، سال گربه و تمساح خونی گرفته و صدرنشین گیشه شده است. مدت‌ها بود سینمای کشور منتظر یک کمدی همه پسند و تازه نفس بود تا جانی دوباره به گیشه دمیده شود و رونق گیرد. با اکران «تگزاس ۳ » امیدها برای موفقیت هر چه بهتر گیشه در سال جدید تازه شد و با توجه به استقبال مخاطبان از این فیلم سینمایی نویدبخش روزهای بهتر برای هنر هفتم است.

فیلم سینمایی «تگزاس ۳ » با بازی زوج کمدی سام درخشانی و پژمان جمشیدی ساخته شده است. پیش از این نیز دو فصل قبلی این فیلم سینمایی ساخته و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود. برای موفقیت یک فیلم عوامل مختلفی دخیل است که می‌توان به فیلمنامه، کارگردانی خوب و البته بازیگران توانمند اشاره کرد.

حضور زوج هنری یا کمدی در یک فیلم سینمایی باعث جلب مخاطب می‌شود. در تاریخ سینمای کمدی کشور فیلم‌هایی وجود داشته که موفقیت و محبوبیت خود را مدیون زوج‌های کمدی هستند. جذابیت نقش، نوع بازی، تضاد رفتاری و شخصیتی زوج‌های کمدی سبب موفقیت فیلم‌های سینمایی کمدی می‌شود.

همانطور که گفته شد در«تگزاس ۳ »زوج کمدی سام درخشانی و پژمان جمشیدی به عنوان کاراکترهای اصلی بازی می‌کنند. این زوج همکاری خود را با سریال پژمان آغاز کردند و رفته رفته در این سال‌ها با بازی در فیلم های سینمایی خوب بد جلف ۱ و ۲ و فیلم های سینمایی تگزاس ۱ و ۲ به بلوغ رسیدند. سام درخشانی که سابقه طولانی در امر بازیگری دارد و نقش آفرینی های جذاب و ماندگاری را در کارنامه هنری خود برجای گذاشته است. پژمان جمشیدی نیز به عنوان بازیکن فوتبال در ذهن‌ها باقی مانده بود تا اینکه پس از سال‌ها حضور در عرصه فوتبال به استعداد خود پی برد و وارد دنیای بازیگری شد و انصافاً در این مسیر درخشید و نقش‌های به یادماندنی بازی کرد.

این دو بازیگر در «تگزاس ۱ »بازی تکراری داشتند و آنگونه که انتظار می‌رفت موفق ظاهر نشدند. تا اینکه در «تگزاس ۲ »که در سال ۱۳۹۷ اکران شد با توجه به قصه و پختگی بازی این زوج شاهد موقعیت های خنده دار زیادی بودیم. با این حال نگرانی درباره تکراری شدن این دو بازیگر همچنان وجود داشت ولی این نگرانی‌ها با استقبال مخاطبان با «تگزاس ۳ »پایان یافت و جذابیت‌های این زوج بازهم باعث شد نقش آفرینی آنها دیده شود و جذابیت‌های اولیه را از دست ندهند.گواه این ادعا استقبال بی نظیر مخاطبان از این فیلم سینمایی است که پیش بینی می شود در گیشه رکوردشکنی کند.با این حال نتقادات بسیاری درباره این فیلم وجود دارد اما باتوجه به اینکه زوج کمدی درست در کنار هم قرار گرفته اند به عنوان نقطه قوت «تگزاس ۳ » محسوب می شود.

نجمه کریمیان