به گزارش پایگاه خبری ربیع،سرویس جدید گوگل به نام گوگل دیسکاور که طی ماه گذشته رونمایی شد، در حقیقت ورژن جدیدی از برنامه گوگل فید است که با هدف ارائه اطلاعات مربوط با حداقل تعامل کاربر به روز رسانی شده است.

این آپدیت اکنون در سایت گوگل دات کام در گوشی های تلفن همراه و فعلا برای کاربران در آمریکا در دسترس است. اصول کار این برنامه همانند قبل است، تنها درقسمت جست و جو و فعالیت های اخیر تغییراتی حاصل شده است و می توانید عناوین جذاب را در بالای سر صفحه ها ببینید. اگر بخواهید در مورد آن موضوع چیزهای بهتری بدانید، می توانید با ضربه زدن به هدر سایت، به لیست مقالات و موضوعات و ویدئوهای مرتبط هدایت شوید. اگر به این کار علاقه مند هستید، می توانید این موضوعات را در گوشی خود دنبال کنید تا از جدیدترین اخبار در مورد آنها و آپدیت هایی که ارائه می شود با خبر شوید.

مشاهده موضوعات خاص در گوگل دیسکاور

طبیعی است اگر نمی خواهید این به روز رسانی ها در موضوعاتی خاص مشاهده کنید، می توانید به آیکون کنترل در پایین صفحه سمت راست ضربه بزنید و انتخاب کنید که می خواهید بیشتر یا کمتر در مورد این موضوع ببینید. همچنین مشاهده محتوا از طیف وسیفی از منابع در هر موضوع خاص، می تواند به شما کمک کند که از ایده های جدید اطراف خود با خبر شوید. از این پس در صفحه‌ اصلی مرورگر علاوه بر جستجو می ‌توانید اطلاعات مفیدی را مطابق با سابقه‌ جستجو و موضوعاتی که به آن ‌ها اهمیت می‌ دهید، مشاهده کنید.

گوگل دیسکاور، روند جست و جو را ساده می کند

امکان جست و جوی راحت برای کاربران

 طبق این بروزرسانی، گوگل در جهت شخصی سازی هرچه بیش ‌تر نتایج در دیسکاور، ایده‌ های بیشتری را برای کاربران ارائه خواهد کرد و بر اساس سابقه‌ جستجوی آن‌ ها، محتوای بصری و مقاله‌ ها نیز نمایش داده خواهند شد. با این طراحی مجدد، قابلیت چند زبانه نیز به دیسکاور اضافه شد تا کاربران گویش ‌های مختلف به راحتی بتوانند از ابزارهای برنامه استفاده کنند. این طراحی جدید می توانید جست و جو را برای کاربران راحت تر کند.

شرکت گوگل در جهت کنترل بهینه نتایج جستجو، به روز رسانی گسترده ‌ای را در ابزار Google Feed عرضه کرد.ه است این به روزرسانی شامل ظاهر جدید، بهبود قابلیت ‌ها و تغییر نام به دیسکاور (Discover) است که در هر دو نسخه‌ موبایل و دسکتاپ قابل دسترسی خواهد بود. طبق گزارش سال قبل، Google Feed ابزاری است که در سطح محتوای کاربر فعالیت دارد و با توجه به نیاز آن ‌ها، اطلاعاتی را در قسمت جستجو به نمایش می‌گذارد.