به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، رسانه، انجمن‌ها و اتحادیه‌های تبلیغاتی استان‌های خراسان رضوی، فارس، مازندران، مرکزی، همدان، قم و یزد، ‏دستاوردهای تجربی، حرفه‌ای و تخصصی خود را در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریایی، ارائه ‏می‌کنند.‏

بنا بر این گزارش، ستاد برگزاری نمایشگاه تبلیغات هم‌راستا با برنامه‌های دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ ‏و ارشاد اسلامی برای تقویت نهادهای صنفی غیردولتی و تسهیل حضور آن‌ها در این نمایشگاه با اختصاص غرفه‌ها و ‏امکانات رایگان، بستر حضور کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان را در چارچوب انجمن‌های صنفی استانی تبلیغات ‏فراهم آورده است. ‏

دفتر تبلیغات واطلاع رسانی، برگزاری متمرکز ۳ رویداد بزرگ تبلیغاتی را در دی ماه امسال، در راستای سیاست‌ها ‏و برنامه‌های خود برای همراهی با فعالان حوزه تبلیغات در دستور کار قرار داده است که همایش سراسری کارشناسان ‏تبلیغات استان‌ها ، پانزدهمین نمایشگاه بین‏‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته و چهارمین جشنواره تبلیغات ‏ایران با شعار حمایت از تولید کالای ایرانی از جمله آنهاست.
کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و ارائه‌کنندگان خدمات و تولیدکنندگان کالاهای تبلیغاتی نیز آخرین دست‌آوردهای ‏خود را در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی که از ۱۲ تا ۱۵ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه ‏بین‌المللی تهران برپا می‌شود ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/