به گزارش پایگاه خبری ربیع، مخابرات منطقه گلستان در سنجش میانگین مدت زمان پاسخگویی شکایات (AHT) سامانه ۱۹۵ با کسب امتیاز ۰.۸۱ حائز رتبه اول کشوری شد. سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده است. نظر به حساسیت واهمیت در جلب حداکثری رضایت مشتریان وپیگیری وپاسخگویی به شکایات سامانه ۱۹۵ در حوزه مدیریت منطقه گلستان تحت نظر مستقیم مدیریت دفترمدیر منطقه صورت می‌پذیرد. همچنین شکایات سامانه فوق توسط مدیریت منطقه گلستان ومعاونت حقوقی تنظیم مقررات مخابرات ایران ومنطقه شمال شرقی سازمان تنظیم مقررات به طور مستقیم رصد می‌گردد. قابل ذکر است کاربران سرویسهای ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می‌توانند با مراجعه به سایت bazrasi.tci.ir ویا سایت https://195.cra.ir، تماس با تلفن گویای ۱۹۵ و یا صندوق پستی ۱۹۵-۱۶۳۱۵، شکایت‌های خود را از سرویسهای مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند.