به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر دپارتمان ترویج آنلاین داخلی سازمان گردشگری جمهوری کره، در سمینار فناوری گردشگری فرهنگی، تقویت رقابت پذیری جهانی با بیان اینکه بحث من در مورد اقدامات دولت کره است، اظهار داشت: رقابت در صنعت گردشگری مهم است و ما درکشورمان به این فکر کردیم چطور میتوانیم گردشگر را بیشتر جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه استاندارد بودن، در دسترس بودن امکانات، قابل اعتماد بودن، صرفه جویی در زمان اقدامات ما در زمینه جذب توریسم از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ است، اظهار کرد: ما این حرکت را از شرکت های خصوصی شروع کردیم.

یانگ جیل کیم با اشاره به اینکه در سال ۲۰۱۴، نقشه ها و تصاویر را به صورت اپلیکیشن، استفاده کردیم، بیان کرد: حدود ۲۸ میلیون نفر بین کشورهای منطقه چین و ژاپن مسافرت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه مبانی گردشگری امروز تغییر یافته است، عنوان کرد: این مبانی بروی ارتباطات و فنآوری اطلاعات قرار گرفته است.

یانگ جیل کیم گفت: سعی ما بر این است که رقابت پذیری را بین شرکت های داخلی ایجاد کنیم و سیاست دولت دراین زمینه در حال تغییر است.