به گزارش پایگاه خبری ربیع، تغییر در فرایندهای سنتی و به کارگیری شیوه‌های جدید خدمت رسانی همگام با فن آوری های روز دنیا که در حفظ محیط زیست موثراست نشان دهندی توجه به حقوق شهروندی در کوتاه مدت و بلند مدت می‌باشد. مهرداد جنتیان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان گفت: با استفاده از ابزارهای مختلف فن آوری به طور قطع می‌توان در صرفه جویی هزینه‌ها و حفظ محیط زیست گام‌های بلندی را برداریم و به عبارتی با سرعت و سهولت بیشتری می‌توان خدمت رسانی بهتری را به مردم ارائه دهیم

وی به روش‌های اجرایی برای حذف قبوض در شرکت توزیع برق اصفهان اشاره کرد و گفت: این طرح با اطلاعات جمع آوری شده در نرم افزارهای محاسبه و صدور صورت حساب (بلینگ) و مدیریت ارتباط با مشتری CRM می‌تواند به راحتی با ارسال پیامک برای تلفن‌های همراه مصرف کننده و اخذ تأییدیه از مشترک و استفاده از تلفن‌های ثابت مصرف کننده موجود در سیستم بلینگ راستی آزمایی را انجام دهد و به تسهیل گری این طرح بپردازد

 وی گفت: مشترکین اصفهانی می‌توانند به منظوردریافت اطلاعات قبض به صورت پیامک رمز رایانه را به همراه ستاره (*) به شماره ۲۰۰۰۱۲۱ پیامک کرده و یا اینکه با ثبت اطلاعات در پایگاه اینترنتی شرکت به نشانی www.eepdc.ir آمادگی خود را برای دریافت صورت حساب از طریق پیامک اعلام نمایند و یا اینکه از طریق سامانه سمیع به شماره تلفن ۳۸۱۲۱ از تمامی خدمات غیر حضوری از جمله دریافت صورت حساب برق بهره مند شوند

حسین عموشاهی مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات نیز در ادامه گفت: با اجرایی شدن این طرح میلیاردها تومان صرفه جویی در هزینه‌ها صورت می‌گیرد که می‌تواند در دیگر زیر ساخت‌های این صنعت مورد استفاده قرار گیرد

وی خاطر نشان کرد: به طور قطع اطلاع رسانی به مردم از طریق توزیع بروشور، صدا و سیما و رسانه‌ها و جراید می‌تواند در فرهنگ سازی و سرعت فرایند مؤثر باشد.