به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، پنج هزار و۷۱۴ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد پنج هزار و ۲۷۹ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.
این گزارش حاکی است از مجموع تماسهای واصل شده دو هزار و ۹۲۴ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۵ درصد، ۳۱۲ تماس معاونت عمران معادل شش درصد و ۱۰۲ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیامهاست؛ سایر پیامها نیز به سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری ارجاع شد.
۹۰۱ مورد از تماسهای شهروندان مربوط به حوادث ناشی از درختان در حال سقوط، گزارش ترکیدگی و باز بودن والو آب فضای سبز، تخلفات ساخت و ساز بدون مجوز بود که به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۱ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهارهزار و ۶۹۸ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۸۹۴ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به مترو، شماره تلفنهای مورد نیاز و مسیریابی به شهروندان ارائه کردند.
شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.