به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی‌اکبر آشوری رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان این خبر، اظهار داشت: کل تماس‌های سامانه تلفنی ۱۴۱ در آذرماه سال‌جاری بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تماس بوده است که ۹۹ هزار و ۷۱۰ تماس تلفنی مربوط به پخش پاسخگویی اپراتورهای ۱۴۱، بوده است.

وی افزود: مجموع بازدید کاربران وب سایت ۱۴۱ در آذر ماه بالغ بر ۵ میلیون و ۱۳۷ هزار مورد و مجموع درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه ۱۴۱، ۵۷۳ هزار و ۷۱۵ درخواست به ثبت رسیده است.
آشوری یادآور شد: بیشترین تماس‌ها با سامانه تلفنی ۱۴۱ و سهم آن‌ها از کل تماس‌ها در آذرماه مربوط به استان‌های تهران، مازندران و البرز بوده است.
رئیس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور در ادامه خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه ابتدای سال‌جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تماس‌های سامانه تلفنی ۱۴۱ به میزان ۲۵ درصد، بخش پاسخگویی سامانه تلفنی ۱۴۱ به میزان ۳۵ درصد و پیامک ارسالی به سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ به میزان ۱۵ درصد افزایش داشته است.