به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان در جمع اعضاء کمیته اجرایی خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی بیان داشت :با راه اندازی درگاه متمرکز خدمات غیر حضوری سازمان به دنبال این است که دیگر کسی برای دریافت خدمت به شعب تامین اجتماعی مراجعه نداشته باشد و خدمت خود را در محل زندگی خود دریافت نماید.
وی با تاکید بر اینکه کلیه کارکنان می بایست آشنایی کامل با طرح فوق داشته باشند افزود: هدف ما راهنمایی صحیح مراجعین است که از طریق خطوط اینترنت و از محل زندگی و کار خود از طریق گوشی ،کامپیوتر و لب تاب خود خدمت مرد نظر را دریافت نمایند .
حسینی با بیان این مطلب که استان کرمان با ۱۸۳ هزار کیلومتر به عنوان پهناور ترین استان کشور است تصریح کرد : طرح فوق می تواند به لحاظ گستردگی و پراکندگی این استان در وقت و هزینه مردم این استان صرفه جویی نماید.
وی در پایان با بیان اینکه کلیه کارکنان استان می بایست با پشتکار و جدیت در راستای فرهنگی سازی و اجرای طرح خدمات غیر حضوری گام بردارند گفت: مهمترین سرمایه ما در این سازمان اعتماد مردم و مسئولین است و می بایست در راستای این مهم تلاش کنیم .