به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، حامد سحاریان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بیشترین پاسخگویی به پیام‌های دریافتی شهروندان توسط مناطق چهار، ۱۰ و ۱۱ شهرداری اصفهان با ۹۹ درصد و مناطق دو، سه، پنج، هفت، ۹، ۱۲ و ۱۵ با ۹۸ درصد پاسخگویی انجام شده است.

وی افزود: در ۹ ماه سال‌جاری بالاترین میزان رضایت شهروندان از پیام‌های پاسخ داده شده مربوط به مناطق دو و پنج و ۱۰ و ۱۱ با ۹۹ درصد رضایت و پس از آن مناطق سه، چهار و هفت با ۹۸ درصد رضایت بوده است.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این اداره به صورت شبانه روزی در سه شیفت کاری فعال و ۳۰ اپراتور در این اداره مشغول بوده و پاسخگوی تماس‌های شهروندان هستند.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف اداره ۱۳۷، گفت: در مواقع بارندگی، طوفان شدید، ایامی همچون هفته پایانی آبان ماه سال‌جاری یا ایام خوشایندی مثل نوروز تعداد بیشتری از کارکنان در این اداره مشغول خدمت‌رسانی می‌شوند.

سحاریان اظهار کرد: یکی از بخش های اداره ۱۳۷ «واحد بازخورد» است که پس از دریافت جوابیه‌ها تماس‌های شهروندان از سوی مناطق، با افراد تماس گیرنده ارتباط برقرار و میزان رضایت‌مندی آنها بررسی می شود.

وی با بیان اینکه تماس‌ها در موضوعات اطلاع‌رسانی، مشاوره و پاسخگویی در حوزه مدیریت شهری و شهرداری که شامل ۴۲درصد پیام های این اداره بوده، یکی از بخش های پاسخگویی در اداره ۱۳۷ است، افزود: سایر پیام‌ها نیز ثبت شده و برای رفع مسائل مطرح شده جوابیه از مناطق مربوطه دریافت می شود؛ البته مناطق و سازمان‌ها در مدت پنج روز باید پاسخگوی موارد اعلام شده باشند و چنانچه جوابی به نامه ها داده نشود، پیام بدون پاسخ و رضایت نداشتن تلقی می شود.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان این اداره را پل ارتباطی مردم با شهرداری و مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر شماره ۱۳۷ که در اختیار شهروندان قرار گرفته، دو راهکار دیگر از جمله سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۰۱۳۷ و سامانه پیام صوتی یا سامانه پیام شهروند با شماره گیری عدد سه بعد از عدد ۱۳۷ برای ارتباط مستقیم با شهردار اصفهان در نظر گرفته شده است.