به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز ، علی اصغر صلواتی در جلسه کارگروه فنی و اجرایی خط ۲ قطار شهری  برگزار شد، اظهار داشت: روش‌های اجرای حفاری تونل و ایستگاههای زیرزمینی به گونه ای در نظر گرفته شده است که جبهه های خطر ایجاد نشود.
وی افزود: این روش با بهره گیری از آخرین داشته‌های مهندسی توسط متخصصین و مشاوران طرح، اجرا می‌شود و به گونه‌ای است که خطری در خیابان پر تردد شهر برای مردم و عابرین به وجود نیاید.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج اضافه کرد: در این روش، شناسایی جنس خاک مسیر، عملیات خاک برداری، پایدارسازی موقت و بتن ریزی نهایی به صورت همزمان و گام به گام انجام می‌شود.
صلواتی ادامه صحبت های خود را به مشکلات تملک اراضی مورد نیاز پروژه که موجب تعویق عملیات اجرایی شده است اختصاص داد که مقرر شد این مورد از طریق معاونت مالی اقتصادی شهرداری کرج پیگیری شود.
انتهای پیام/و