به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز ، علی اصغر صلواتی در جلسه کارگروه فنی و اجرایی خط ۲ قطار شهری برگزار شد، اظهار داشت: روشهای اجرای حفاری تونل و ایستگاههای زیرزمینی به گونه ای در نظر گرفته شده است که جبهه های خطر ایجاد نشود.
وی افزود: این روش با بهره گیری از آخرین داشتههای مهندسی توسط متخصصین و مشاوران طرح، اجرا میشود و به گونهای است که خطری در خیابان پر تردد شهر برای مردم و عابرین به وجود نیاید.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج اضافه کرد: در این روش، شناسایی جنس خاک مسیر، عملیات خاک برداری، پایدارسازی موقت و بتن ریزی نهایی به صورت همزمان و گام به گام انجام میشود.
صلواتی ادامه صحبت های خود را به مشکلات تملک اراضی مورد نیاز پروژه که موجب تعویق عملیات اجرایی شده است اختصاص داد که مقرر شد این مورد از طریق معاونت مالی اقتصادی شهرداری کرج پیگیری شود.
انتهای پیام/و
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج تاکید کرد
ایجاد جبهههای خطر در روشهای حفاری تونل قطارشهری کرج
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج گفت: چهلمین جلسه کارگروه فنی و اجرایی خط ۲ متروی کرج به عدم ایجاد جبهه های خطر در روش های حفاری تونل قطارشهری اختصاص یافت.