به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی، در خصوص رفع آبگرفتگی معابر اصلی و فرعی تدابیری توسط معاونت خدمات شهری منطقه ۱۱ اتخاذ شده که مهمترین آن استفاده از پیامهای سامانه ۱۳۷، نظرات و اطلاع رسانی شهروندان منطقه بوده است.
وی افزود: در این راستا لیست تماسهای تلفنی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان در ارتباط با آبگرفتگی در فاصله زمانی آبان ماه ۹۷ تا اردیبهشت ماه ۹۸ بررسی و تعداد ۱۵۵ مورد از این تماسها توسط کارشناسان معاونت خدمات شهری بررسی و هماهنگی لازم با معاونت عمران منطقه برای ترمیم آسفالت، حفر چاه جذبی و لوله گذاری و … انجام شد.
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد: با انجام اینگونه فعالیتها در ارتباط با هدایت و کنترل آبهای سطحی پس از بارندگی، نقش مؤثر و اساسی نسبت به سال گذشته در جلوگیری از آبگرفتگیها داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان نگران آبگرفتگی در سطح منطقه نباشند و در صورت مشاهده هر گونه آبگرفتگی مراتب را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند و اطمینان داشته باشند با توجه به فعالیت چند اکیپ آماده ستاد مدیریت بحران مستقر در منطقه از زمان آغاز بارندگی، در اسرع زمان مشکلات آنها مرتفع میشود.