به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، چهار هزار و ۳۷۷ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماسهای واصل شده یک هزار و ۹۶۵ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۹ درصد، ۲۴۲ تماس معاونت عمران معادل شش درصد و ۶۶ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیامها است.
این گزارش حاکی است از مجموع تماسهای شهروندان ۹۲۰ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز و جمع آوری لاشه حیوانات به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.
از مجموع تماسهای شهروندان ۴۹۶ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز و رفع آلودگی ناشی از آتش زدن زباله و ضایعات به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۸۷ درصدی شهروندان بوده است.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهارهزار و ۸۸۲ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۵۶۸ مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی در رابطه به عوارض یا شماره تلفن اماکن تفریحی به شهروندان ارایه کردند.
شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.