به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهندس سلطانی با تشریح اهمیت این موضوع خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران علی رغم چالش های مختلف در بخش های گسترده ای از جمله تامین تجهیزات، تورم گسترده ، نرخ ارز و مهم تر از همه لزوم منطقی شدن تعرفه های خدمات، در سال ۱۳۹۹ با تلاش کارکنان و مدیران، وضعیت ارتباطی کشور را در حوزه های خرد و کلان به بهترین نحو ممکن مدیریت کرد .

مهندس سلطانی در نشست شورای مدیران با تشریح مسائل نقدینگی شرکت و کار مهم شرکت مخابرات ایران در سال جاری به منظور تضمین پایداری ارتباطات گفت: موضوع تعرفه ها با رایزنی ها و هم افزایی ها قطعا به نحوی باید حل شود، به علت اینکه این مساله مانع توسعه مخابرات در بخش های مختلف شده است و محدویت منابع زیادی را علی رغم تمام پیشرفت ها ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اهمیت پروژه های توسعه شرکت، گفت: برنامه یک ساله استان ها برای سال ۱۴۰۰ به طور کامل مشخص شده و در تمام مناطق مخابراتی به صورت پیوسته اجرا شده و با توجه به مزیت ها و اولویت های هر استان و سهمیه تعداد پورت پر سرعت هر استان برنامه ریزی و انجام خواهد شد.

مهندس سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه کلیت شرکت در حوزه برنامه ریزی این است که با وجود تمام محدودیت ها ، اولویت بندی رضایتمندی مشتریان به همراه توجه به سرمایه انسانی را در تمام فعالیت ها، لحاظ کرده و در طول پروژه های مختلف این دیدگاه را به همراه سودآوری و توسعه شرکت و پیشرفت صنعت مخابرات در تمام حوزه ها، پیاده سازی و اجرا کنیم.