به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: امسال مهلت ثبت نام توزیع نهال رایگان در شهر اصفهان به مناسبت هفته درختکاری، از هشتم تا دوازدهم اسفند ماه تعیین شده است و ثبت نام از طریق وبسایت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان به آدرس park.isfahan.ir صورت می‌گیرد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، فروغ مرتضایی نژاد با اشاره به برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان برای هفته درخت کاری در شهر اصفهان اظهار کرد: هر سال شهرداری اصفهان برای نهادینه شدن فرهنگ درختکاری، اقدام به توزیع نهال رایگان بین شهروندان می‌کند که امسال نیز این کار را اجرایی خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای بهره مندی از مزایای محیط زیستی، فرهنگی و اجتماعی توسعه فضای سبز در مکان‌های خصوصی، امسال هم برای ششمین سال، ثبت نام از شهروندان برای توزیع نهال از طریق سایت انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ثبت نام از طریق وبسایت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان به آدرس park.isfahan.ir صورت می‌گیرد، گفت: امسال مهلت ثبت نام توزیع نهال از هشتم تا دوازدهم اسفند ماه تعیین شده است.

وی تعداد نهال‌ها برای توزیع مردمی را ۳۰ هزار عدد عنوان کرد و گفت: انواع نهال‌های توزیعی در شهر اصفهان خرمالو، به و نارنج خواهد بود.

مرتضایی نژاد تصریح کرد: نوع نهال‌های انتخابی بر اساس درخواست‌های مردمی توزیع نهال در سال‌های گذشته، از نهال‌های مثمر انتخاب شده و تعداد نهال‌های هر منطقه برای توزیع هم بر اساس جمعیت هر منطقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: توزیع نهال بین شهروندان هم از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه در محل‌های مشخص شده در فرم‌های ثبت نام در سایت و از ساعت هشت صبح تا ۱۲ و نیز ساعت ۱۶ تا ۱۹ با ارائه کد ملی و کد رهگیری صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموع نهال‌های درخواستی در هر ثبت نام برای هر شهروند دو اصله است، گفت: سال گذشته برای اولین بار دو خدمت تحویل نهال درب منزل و کاشت آن به شهروندان ارائه شد که با توجه به استقبال خوب، امسال نیز این دو مورد در صورت درخواست شهروندان انجام می‌شود.