به گزارش پایگاه خبری ربیع، غیبت بهترین گلزن سپاهانی ها معضلات فراوانی را برای طلایی پوشان اصفهان به وجود آورده است.

سپاهان که به‌جز کی‌روش استنلی دو بازیکن کلیدی خط دفاعی خود (پورقاز و گولیسیانی) را نیز از دست داده و با یک مدافع تخصصی (محمد طیبی) و یک مدافع غیرمتخصص (شایان مصلح) در مسابقات به میدان رفته است، در دیدار مقابل پرسپولیس علاوه بر ترمیم دفاع باید به فکر باز کردن گره گلزنی نیز باشد.

در دیدار قبلی این تیم مقابل السد، علی قربانی مهاجم سابق استقلال در خط حمله کارایی لازم را به نمایش نگذاشت و اگر کی‌روش مقابل پرسپولیس هم غیبت داشته باشد، شاید سپاهان از چیدمان دیگری برای خط هجومی و حمله به دروازه پرسپولیس استفاده کنند. آن‌ها سجاد شهباززاده و محسن القصانی عمانی و البته شاید محمد محبی وینگر چپ خود را برای حضور در این پست در اختیار دارند و اگر کی‌روش به این بازی نرسد، راهی جز استفاده از پلن دیگری برای این پست نیست.

موضوع مصدومیت کی‌روش یک خوش‌شانسی مضاعف برای پرسپولیس است. استقلال نیز در بازی مقابل این تیم از غیبت شیخ دیاباته در رنج بود و بهترین گلزن خود را در اختیار نداشت. با این حال در آن بازی ارسلان مطهری به‌عنوان مهره جانشین دیاباته یک روز فوق‌العاده را پشت سر گذاشت و شاید حتی برتر از حضور احتمالی دیاباته، با ثبت دو گل برای این تیم به کار خود پایان داد. و اینک اگر سپاهان بدون کی‌روش وارد میدان شود دو مدافع میانی پرسپولیس روز آرام‌تری را پیش رو خواهند داشت؛ چرا که کی‌روش علاوه بر قدرت سرزنی و شوتزنی، در ضربات کاشته هم بازیکنی درگیر و فعال است و از دستان خود نیز به‌خوبی استقاده می‌کند.

سپاهان در موضوع مصدومیت استنلی، سیاستی همانند استقلالی‌ها پیش از دربی در پیش گرفته و در تلاش است از انتشار خبر دقیق خودداری کند و این خبر از اردوی سپاهان بیرون آمده که کی‌روش احتمالاً به دیدار پرسپولیس خواهد رسید؛ همان‌طور که سروش رفیعی بعد از آسیب شدید دنده در شرایط بازی قرار دارد و در ترکیب سپاهان مقابل تیم سابقش خواهد بود.