به گزارش پایگاه خبری ربیع، همزمان با چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در راستای توسعه خدمت رسانی و شکوفایی اقتصادی استان یکصدو شصت و هفتمین جایگاه عرضه مواد نفتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی مورد بهره برداری و در مدار سوخترسانی قرار گرفت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تسلیت اربعین شهادت مظلومانه سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف عالی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با تأکید بر شعار” ما می‌توانیم” به همت تلاش و پیگیری مسئولین منطقه آذربایجان شرقی یکصد و شصت و هفتمین جایگاه عرضه مواد نفتی استان افتتاح و آماده ارائه خدمات مطلوب سوخت رسانی به مردم شریف منطقه گردید.

علی روح اللهی با بیان اینکه این جایگاه با نام امجدپناه بعنوان هفتمین جایگاه ناحیه بناب می‌باشد، افزود: جایگاه  مذکور با سرمایه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۵۲۰۰ مترمربع با ظرفیت مخازن ۱۹۶ هزار لیتر با دوسکو و ۸ نازل عرضه بنزین و ۲ سکو و ۸ نازل عرضه نفتگاز با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت. با راه اندازی این جایگاه علاوه بر افزایش ظرفیت سوخترسانی و ارائه خدمات به اهالی شریف منطقه و مسافران برای ۵ نفر نیز به طور مستقیم اشتغالزایی شده است.

روح اللهی همچنین یاد آور شد؛ با پیگیری و همت مسئولین منطقه، هم اکنون ۱۶۷ باب جایگاه عرضه مواد نفتی و ۱۷۲ باب جایگاه سی ان جی در امر خدمات سوخت رسانی در منطقه آذربایجان شرقی فعال می‌باشد. در سال جاری ۹ باب جایگاه عرضه سوخت در سطح منطقه افتتاح و در مدار سوخت رسانی قرار گرفته است. همچنین ۱۵ باب جایگاه عرضه سوخت در حال احداث بوده که در آینده نزدیک راه اندازی خواهد گردید.