به گزارش پایگاه خبری ربیع، راه یابی باشگاه گلبید و باشگاه ویگل از شهرستان آران و بیدگل به جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی کشور

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل سعید ضابطی از راه یافتن دو جام باشگاه کتابخوان از این شهرستان به دبیرخانه جام باشگاه های کتاب و کتابخوان کشور خبر داد و گفت: باشگاه گلبید به مربیگری خانم طیبه نوری بیدگلی و باشگاه ویگل به مربیگری خانم لیلا استادیان به دبیرخانه جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی کشور راه یافتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به سرانه پایین مطالعه در جامعه افزود: جام باشگاههای کتابخوانی گام و رویداد مؤثری است برای فعال کردن کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان.

سعید ضابطی ادامه داد: آموزش وپرورش و اداره بهزیستی شهرستان همچون گذشته با برگزاری جلسات توجیهی با مدیران مهدها و پیش دبستانی ها جهت ثبت نام در جام باشگاههای کتابخوانی، نقش مؤثری دارند و همه باید در گسترش فرهنگ کتابخوانی مشارکت داشته باشیم.

وی اظهارکرد: باشگاه‌های کتابخوانی شهری و روستایی برای شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی ابتدا در مرحله جام باشگا‌ه‌های کتابخوانی در رشته‌های پنجگانه در شهرستان شرکت کردند و ۲ باشگاه از این شهرستان به مرحله کشوری راه یافتند.

خاطرنشان می شود نشست هم اندیشی و هماهنگی “جام باشگاههای کتاب و کتابخوانی” در شهرستان آران و بیدگل با حضور ادارات بهزیستی، آموزش و پرورش ، کتابخانه ها، اتاق اصناف و مهدکودکهای شهرستان آران و بیدگل در تیرماه سال جاری در اتاق جلسات این اداره تشکیل شد.