به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، محمد رودباری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات این سازمان با اعلام این مطلب افزود: در مجموع ١٢۵محور شریانی دارای بارش بوده است و ۶محور مسدود شد . این در حالی است که ۶۴محور غیر شریانی دارای بارش بودند و ١٢محور مسدود شد که با اقدامات به موقع راهداری، همه راه ها در همان ساعات اولیه  بازگشایی شدند. همچنین نسبت به بازگشایی ٢٠محور روستایی اقدام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر ٩٩۴ نفر نیروی راهداری و ۶۴٨ دستگاه ماشین آلات راهداری مشغول انجام عملیات  راهداری زمستانی بودند.
در ایام بارش ها عملیات برف روبی به طول ١۶هزار و ۵۶١کیلومتر انجام شد و شن و نمک مصرفی ۴٨۶١ تن بوده است. این در حالی است که در این مدت ١١٧مقطع ریزش برداری شده و به ٢٣٩٣دستگاه  خودرو کمک رسانی لازم صورت گرفت و ٢١٠مسافر در راهدارخانه ها اسکان داده شدند.
گفتنی است، مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیزماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مسافران خواست در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱، از وضعیت محورهای مورد تردد خود آگاهی حاصل کنند.