به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان  به همراه رضااکبری عضو هیات عامل و سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی این سازمان که جهت بررسی محورهای آسیب دیده به بشاگردسفر کرده اند با بیان این مطلب اظهار داشت: در بازدید امروزاز منظقه بشاگرد علاوه بر مسیرهایی که هفته گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفته بود، از چند راه اصلی، روستایی و فرعی آسیب دیده دیگر از جمله در مسیر شهرستان جاسک، بشاگرد و سایر شهرستان ها بازدید شد..

معاون وزیر راه و شهرسازی هدف از بازدید امروز را ارزیابی و نظارت بر عملکرد اکیپ های کاری واقع در مسیر های خسارت دیده از سیلاب در استان هرمزگان عنوان کرد و گفت: با توجه به خسارت های ناشی از سیلاب در استان هرمزگان، علاوه بر ماشین آلاتی که در هفته گذشته به استان اعزام شد، با هدف تجهیز و تقویت گروه های کاری فعال در ترمیم و بازسازی زیرساخت های جاده ای آسیب دیده استان تعدادی دیگر تا هفته آینده اعزام می شوند که مجموع ماشین آلات اعزامی به ۳۵ دستگاه می رسد.
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از احداث پل خرپایی موقت بر روی رودخانه جگین هرمزگان خبر داد و گفت: این پل به طول ۴۵ متر طراحی و قطعات آن ساخته شده است، تا در نقطه مناسب نصب شود.
وی یادآور شد: تا زمان تکمیل عملیات ساخت پل اصلی مردم می توانند از پل موقتی که نصب خواهد شد، برای تردد و عبور و مرور استفاده کنند.
این گزارش حاکی است  طی این سفر محور میناب – سندرک  ، مرکز بخش رنک مدو ، بخش گافر وپارامون ، محور میناب – سندرک ، محور جکدان به سمت سردشت ، پل جگین بشاگرد ، ورودی محور درپهن و ماشین آلات اداره شهرستان بشاگرد توسط مهندس حسن نیا مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بعد از ظهر امروز استان هرمزگان را به مقصد سیستان و بلوچستان با هدف بازدید و ارزیابی از راه ها و ابنیه فنی آسیب دیده ترک کرد.