به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: آزادسازی پروژه اتصال خیابان مفتح به آزادگان که از مطالبات ۲۰ ساله مردم منطقه ۱۲ بود، با تلاش‌های انجام شده به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات عمرانی پروژه اتصال خیابان مفتح به آزادگان آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا سه ماه نخست سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: این خیابان مسیر دسترسی خیابان مفتح به بلوار آزادگان محله ملک شهر را شامل می‌شود و از بار ترافیکی این نقطه از شهر کاسته و دسترسی آسان‌تر ساکنان به محله ملک شهر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به مشخصات پروژه اتصال خیابان مفتح به آزادگان تصریح کرد: این پروژه اتصال با طول مسیر ۵۵۰ متر و عرض ۳۰ متر انجام می‌شود که هزینه آزادسازی آن ۳۰۰ میلیارد ریال و هزینه اجرای آن ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

باقری با اشاره به پروژه خیابان‌سازی ورودی شهرک مهدیه، گفت: ورودی این شهرک واقع در خیابان امام خمینی (ره) دارای یک خط عبوری و باعث ایجاد تصادف و خطرات زیادی برای ساکنان محله شده بود که به همت شهرداری منطقه ۱۲ این خیابان در دو مسیر رفت و برگشت طراحی و اجرا شد و هم اکنون مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از مشخصات این پروژه طول مسیر ۳۸۰ متر و عرض مسیر ۲۰ متر است که با صرف اعتباری افزون بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات خیابان‌سازی‌های ادامه خیابان محمد باقرحکیم و فرعی ۹ محله نگین در حال اجرا است، اظهار کرد: خیابان‌سازی ادامه محمد باقر حکیم به طول ۳۵۰ متر و عرض ۳۰ متر در حال اجرا است که برای تملک و آزادسازی آن ۳۵ میلیارد ریال و برای اجرای عملیات عمرانی آن ۱۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است؛ همچنین خیابان‌سازی فرعی ۹ با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ‌در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: هدف شهرداری منطقه ۱۲ از اجرای پروژه‌های عمرانی در تمام بخش‌های این منطقه ایجاد خدمات به طور یکسان در تمامی محله‌ها است.