به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای باند سرقت از اماکن خصوصی و کشف ۵۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان،  سرهنگ علی قربانی،  سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت:  در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز و باغ های حاشیه ای در شهر کاشان، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این شهر ستان قرار گرفت .
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان مطرح کرد: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که سارقان با شناسایی منازل نیمه ساز و باغات و اطمینان از خالی بودن آن‌ها، اقدام به سرقت اموال می‌کنند.
وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۳ علوی کاشان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی۳ نفر از سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
این مقام انتظامی افزود: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات ماموران تاکنون به ۴۹ فقره سرقت از منازل نیمه ساز و ۴ مورد سرقت سیم برق در شهر کاشان  اعتراف کرده اند .
سرهنگ قربانی، با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی لوازم سرقتی منزل کشف شد، اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به همراه اموال سرقتی تحویل مراجع قضایی شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان در پایان
خاطر نشان کرد: اماکن خصوصی خود و باغ های حاشیه شهر و منازل نیمه ساز را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و حتما نگهبان های مطمئن و قابل اعتماد را به کارگیری کنید و هر گونه موضوع مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.