به گزارش پایگاه خبری ربیع، احمد ترکمن با بیان اینکه این منطقه اقدامات موثری را تا پایان آذرماه (۹ ماهه سال جاری) در حوزه فضای سبز منطقه صورت داده است، افزود: از جمله بوستان هایی که در سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفت فاز ۲ بوستان پامنار در محله آذر ، بوستان عمار یاسر در انتهای بلوار ۷۰ متری عمار یاسر و بوستان اشراق در خیابان خوشرفتار می باشد.
وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است برنامه اجرایی در حوزه فضای سبز به چند دسته تقسیم می شود که شامل تکمیل،توسعه و بهسازی بوستان ها،ایجاد باغچه های فضای سبز در حاشیه معابر و نیز ایجاد تاسیسات لازم در نگهداری فضای سبز می شود که بر طبق این سرفصل ها اقداماتی به سرانجام رسیده است.
وی اظهار داشت: در سال جاری احداث بوستان در محل هایی همچون جنب پمپ بنزین مهرگان ، بلوار روحانی شمالی،کوچه یک محتشم و همچنین بوستان های شمشاد در کوچه ۴۲ بلوار ۱۵ خرداد و بوستان ممتاز در خیابان فراشاهی در دستور کار قرار گرفت که در برخی از آنها اجرای ابنیه به اتمام رسیده است و در مرحله اجرای تاسیسات است.
شهردار منطقه یک در ادامه گفت: چندین بوستان در سطح منطقه نیز نیز مورد توسعه، تکمیل و بهسازی قرار گرفت که از جمله آنها می توان به بوستان های ۱۹ دی، ، هاشمی ، مهدی و معلم اشاره نمود.