به گزارش پایگاه خبری ربیع، علیرضا نصر اصفهانی، رییس شورای شهر اصفهان در ملاقات مردمی شهردار اصفهان و مدیران شهری با مردم منطقه سه شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان به لحاظ مادی سرمایه دار است اما سرمایه‌ای بسیار بزرگ‌تر و بالاتر از این سرمایه مادی دارد که آن مردم خوب این شهر هستند، اظهار کرد: این سرمایه انسانی برای شهرداری یک سرمایه ذی قیمت است و از این لحاظ، شهرداری اصفهان از سرمایه دارترین سازمان‌های شهر است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، وی ادامه داد: مردم و شهروندانی که کنار شهرداری هستند، بزرگ‌ترین سرمایه برای شهرداری هستند و ما اگر بهترین کارکنان و متخصصان را به شهرداری بیاوریم اما همراهی مردم را نداشته باشیم، راه به جایی نمی‌بریم.

وی ادامه داد: معتقدیم اگر فاصله‌ای بین مدیریت شهری و مردم وجود دارد باید ترمیم شود امروز به هر دلیلی امید مردم با مشکل مواجه شده است، مردم تفکیکی بین دستگاه‌های مختلف حکومتی قائل نبوده و به صورت یکپارچه قضاوت می‌کنند.

رئیس شورای شهر اصفهان در پاسخ به شهروندان ان منطقه در مورد طرح میدان امام علی (ع) نیز تصریح کرد: در رابطه با میدان امام علی آن چیزی که در دوره‌های قبل پیش بینی می‌شد محقق نشد و این میدان آن طور که باید تجلی، بروز و ظهور پیدا نکرد. مردم باید به مدیریت شهری برای نجات میدان از وضعیت فعلی کمک کنند تا رونق بگیرد.