به گزارش پایگاه خبری ربیع، حضور بیش از ۹۵ شرکت معتبر کشور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان قطعی شده است.

مجری برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان با بیان اینکه این نمایشگاه طی روزهای بیست و چهارم تا بیست و هفتم دی‌ماه ۹۸ در اصفهان برپا خواهد شد، گفت: این دوره از نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در ۹ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و در قالب چهار سالن برپا خواهد شد تا شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی، محصولات، کالاها و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

علیرضا آموخته با اشاره به حوزه فعالیت شرکت‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه، افزود: تولیدکنندگان و واردکنندگان سیستم‌های تهیه مطبوع و رادیاتورهای پانلی، فعالان حوزه تاسیسات صنعتی ساختمان، تولیدکنندگان انواع تجهیزات تاسیسات، تولیدکنندگان دستگاه‌های تصفیه آب و پمپ‌های آبی، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و فعالان حوزه لوله و اتصافات، مؤسسات، آموزشگاه‌ها و انجمن‌های مرتبط و عرضه‌کنندگان تجهیزات آتش‌نشانی و اطفای حریق در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و به ارائه توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.

وی از حضور شرکت‌های فعال در هشت استان کشور در این دوره از نمایشگاه خبر داد و افزود: استان اصفهان با ۴۶ شرکت، بیشترین تعداد مشارکت‌کننده در نمایشگاه را به خود اختصاص داده است؛ همچنین شرکت‌هایی از استان‌های تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین و قم نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سایانمای پارسیان اظهار داشت: با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی و محدودیت شرکت‌های خارجی برای حضور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان، یک شرکت از کشور چین در این نمایشگاه حضور یافته است.

وی ادامه داد: از آنجا که نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان جزو نمایشگاه‌های معتبر داخلی به شمار می‌رود، شرکت‌های خارجی بسیاری به دنبال حضور در بازار ایران هستند اما وجود تحریم‌های بین‌المللی مانع عمده‌ای برای حضور شرکت‌های خارجی است.