به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در این نشست با تاکید بر تسریع در روند اجرایی پروژه های بازسازی ابنیه فنی و راههای شریانی، افزود: باید پروژه ها به صورت روزشمار رصد شود این در حالی است که برنامه ریزی مناسب و منسجم در این خصوص و هزینه کرد به موقع اعتبارات اختصاص یافته ، حائز اهمیت دارد.

وی با اشاره به اجرای دوپروژه دارای اولویت در مسیر تهران – زنجان و تهران – قم افزود: نصب نیوجرسی در مسیرتهران – زنجان کامل شده است و پیش بینی می شود عملیات نصب نیوجرسی محور تهران – قم نیز در زمان پیش بینی شده پایان یابد.
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطر نشان کرد: اجرای به موقع ودقیق پروژه های خط کشی راههای اصلی و شریانی اهمیت بسیاری در ارتقای ایمنی تردد دارد که در این خصوص اعتبارات مناسبی در جهت ،تعمیر و بازسازی و خرید ماشین های خط کش اختصاص یافته است .
وی در پایان بر لزوم استفاده بهینه از امکانات در اختیار در بخش راهداری ،اجرای پروژه‌های بخش حمل و نقل و راهداری با توجه به روز شمار اجرایی تعیین شده و ارتقای سطح بهره وری در بخش نیروی انسانی فعال در این بخش‌ها تاکید کرد .
 این گزارش حاکی است در این نشست ، اعضای هیأت عامل و معاونین این سازمان و مدیران کل استانی هم دیدگاه ها و نظرهای خود را ارایه کردندو همچنین مدیران کل استانهای دارای سیل ، گزارش پیشرفت فیزیکی و مالی اجرای پروژه های بازسازی ابنیه و راههای تخریب شده در اثر سیل را تشریح کردند .