به گزارش پایگاه خبری ربیع، در این جشن که با حضور مهندس محسن احمدی شهردار تلاشگر شاهرود، معاونین، مسئولان شهری و استقبال مردمی روبروبود، هنرمند استندآپ کمدی ابوطالب حسینی و مسعود عبداللهی با اجرای موسیقی زنده لحظات شادی رابرای شهروندان رقم زدند.

مهندس محسن احمدی شهردار شاهرود در این جشن بیان داشت؛ در یکماه گذشته که در دوسالانه خدمت به شما شهروندان قرار داشتیم، طی نشست خبری که با خبرنگاران برگزار کردیم، ۶ ساعت در حال ارائه گزارش عملکرد بودیم و باز هم نتوانستیم کلیه خدمات انجام شده از سوی مجموعه شهرداری شاهرود را بیان کنیم.

مهندس احمدی در ادامه گفت: هم اکنون به هرگوشه شهر که ملاحظه نمایید ازجنوب به شمال و شرق به غرب پروژه هایی در حوزه های مختلف خدمات شهری، فضای سبز و انواع پروژه های عمرانی در حال انجام است.

شهردار شاهرود گفت: با تغییر و تنوعی که در حوزه شهرسازی رخ داده است، شهر شاهرود، شهری پیشرو و متفاوت در استان سمنان خواهد شد.

شایان ذکراست مهندس احمدی شهردار تلاشگر شاهرود چند روز گذشته بیان داشتند؛ با پیگیری های صورت گرفته، بزودی کلنگ نخستین تقاطع غیرهمسطح ( پل روگذر) شاهرود در میدان امام رضا(ع) به زمین زده خواهد شد و پل تندرستی با طولی بالغ بر ۱۴۰ متر و مساحت بالغ بر ۲هزار متر مربع با طراحی منحصر به فرد و امکان عبور مطمئن خودروهای بطرف حرم شهدا گمنام که علاوه بر ایجاد فضای فرح بخش ایمنی و احترام به عابرین و علاقه مندان به استفاده از جاده سلامتی را در بر خواهد داشت و این پروژه در مرحله آغاز عملیات عمرانی توسط پیمانکار می باشد.