به گزارش پایگاه خبری ربیع، نشست کارگروه ایثارگران دستگاه های اجرایی استان با حضور مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان در شرکت گاز مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، در این نشست که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز تکریم و پاسداری از حقوق ایثارگران دستگاه های اجرایی استان، اعم از شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و خانواده های آنان برگزار شد، اعضای کارگروه ضمن طرح موضوعات مربوط به این حوزه، راهکارهایی را نیز برای رفع موانع و مشکلات موجود ارائه کردند.

” عبدا… ریاحی ” مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: تلاش و فعالیت در حوزه ایثار و شهادت می تواند موجب ماندگاری و حفظ روحیه ایثارگری در بین کارکنان دستگاه های اجرایی استان شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از دل و جان در خدمت ایثارگران باشیم، افزود: تکریم، توجه و رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران از اصلی ترین وظایف مدیران و مسئولان در هر رده و مسئولیتی است.

ریاحی با تقدیر از حمایت ها و توجه مدیرعامل شرکت گاز مازندران به قشر ایثارگر گفت: عزتمندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون مجاهدت ها و رشادت های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است و امروز بر همه ما فرض است که به این قشر فرهیخته، بیش از پیش ارج نهیم و احترام گذاریم.

پیش از سخنان مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران ، “سیدحمزه عمادی” مسئول امور ایثارگران شرکت گاز مازندران و عضو کارگروه ، گزارشی اجمالی از خدمات و اقدامات انجام شده در حوزه های اداری و رفاهی به ایثارگران گاز استان ارائه کرد.