به گزارش پایگاه خبری ربیع، ارزیابان سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران با حضور در جلسه افتتاحیه فعالیت خود را برای ارزیابی شرکت گاز استان اردبیل آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت ضمن عرض خیر مقدم به تیم ارزیابی سومین دوره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران، فرآیند ارزیابی را فرصتی مغتنم برای شرکتهای گاز استانی برشمرد و گفت: مأموریت اصلی شرکتهای گاز استانی ارائه خدمات بهینه و ایمن به مشترکین می‌باشد و این مهّم میّسر نمی‌شود مگر اینکه سازمان نیازهای مشترکین را شناسایی نموده و در جهت ارتقاء سطح رضایتمندی آنان تلاش نماید.

وی کسب رضایت مشتریان را مهّمترین و تأثیرگذارترین عامل در تعالی سازمانی عنوان کرد و اظهار داشت: بایستی خودمان را با استانداردها و معیارهای تعالی سازمانی وفق بدهیم و شرکت گاز استان اردبیل با اتکاء به نیروهای توانمند مسیر بی پایان تعالی را چند سالی است که آغاز نموده و فرآیند ارزیابی قطعاً مکمّل مسیر طی شده خواهد بود.

وی افزود: هدف سوّم دبیرخانه جایزه تعالی نیز تشویق سازمان‌ها برای انجام خودارزیابی است که در آن سازمان‌ها خود را مورد کنکاش قرار داده و در مسیر تعالی قرار می‌دهند.

گفتنی است ارزیابی شرکت گاز استان اردبیل توسط تیم ۵ نفره متشکل از سرارزیاب و ۴ نفر ارزیابان مدل تعالی سازمانی و در مدّت سه روز در شرکت گاز استان اردبیل انجام می‌شود.