به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در مراسمی که همزمان با بیست و ششمین سالروز تاسیس شبکه رادیویی پیام برگزار شد، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان یکی از سازمان های فعال در این زمینه معرفی و موفق به دریافت لوح تقدیر گردید.

بر مبنای این گزارش پویش ملی «راهی شویم»  در سال جاری توسط شبکه رادیویی پیام برگزار شد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به دلیل همراهی و مشارکت در اجرای این پویش مردمی و همچنین تعاملات موثر و فرایند مطلوب اطلاع رسانی سیل امسال،سفرهای تابستانی و سفرهای اربعین حسینی، لوح تقدیر این مراسم را از سوی شاه آبادی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و ملازاده مدیر شبکه رادیویی دریافت کرد.
در بخشی از متن لوح تقدیر مدیر شبکه رادیویی پیام خطاب به معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اهمیت گردشگری و رونق سفرهای داخلی هموطنان ذکر شده است که راه اندازی پویش بزرگ «راهی شویم» با همکاری شبکه رادیویی پیام و آن سازمان اجرایی شده و از خدمات ارایه شده در جهت شکوه و رونق این رویداد بزرگ فرهنگی و رسانه ای قدردانی شده است.
بر اساس این گزارش بی نیاز رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی طی سخنانی با اشاره به پیام مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی به مراسم اختتامیه ی پویش ملی «راهی شویم» اظهار داشت:
 وزارت راه و شهرسازی با توجه به ماهیت کاری خود و نوع تعاملات با مجموعه رسانه ملی به ویژه رادیو پیام این شبکه رادیویی را همکار خود تلقی می کند.
وی نقش موثر همه سازمان ها و دستگاه های مرتبط با مقوله ایمنی سفر و از جمله وزارت راه و شهرسازی را در امنیت سفر هموطنان یادآور شد و اظهار داشت:
 یقینا رادیو سهم موثری در این فرایند ایفا می کند و می تواند در آرام سازی و ایجاد روحیه نشاط و طراوت در جامعه تاثیر گذار باشد و تدوین برنامه ای رسانه ای برای کاهش دغدغه های مردم امری ضروری به نظر می رسد.
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن ابراز خرسندی از تعاملات مطلوب رسانه‌ای بین شبکه پیام و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابراز امیدواری کرد گام های موثری در جهت توسعه این مناسبات و خدمت به هموطنان برداشته شود.
گفتنی است این مراسم همزمان با بیست و ششمین سالروز تاسیس رادیو پیام در ساختمان شهدای رادیو واقع در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.