به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از وارونه/ اگر می خواهید ریزش موهایتان را کاهش دهید و موهایتان سریعا رشد کند، استفاده از آب برنج بهترین گزینه برای شماست.اما، چگونه باید از آب برنج روی موهای خود استفاده کنید؟

آمینو اسیدهای موجود در آب برنج به ترمیم و رشد سریع مو ها کمک می کند.همچنین آب برنج حاوی ویتامین های B ، C و E است که به رشد مو ها کمک می کند.بنابراین ، چگونه باید از آب برنج برای رشد موها استفاده کنیم؟

فواید آب برنج برای رشد موها بسیار زیاد است. اگر می خواهید موهای شما به سرعت رشد کنند ، بهترین راه برای استفاده از آب برنج ،شستن موهای خود با آب برنج پس از استحمام است.می توانید این کار را در هفته ۲ بار انجام دهید و با اثرات شگفت انگیز آن آشنا شوید.

طرز بدست آوردن آب برنج

برای بدست آب برنج فقط کافی است ، آب برنج مصرفی خود را دور نریزید ! بله درست متوجه شدید تنها کاری که باید بکنید این است که وقتی برنج مصرفی خود را برای پختن به طریق آبکش در آب خیس می کنید ، موقع پختن برنج آب اضافی آن را دور نریزید . زیرا این آب برنج معجزه است .آب برنج را در ظرفی ریخته و نگه دارید.

چگونه می توان از آب برنج برای موها استفاده کرد؟
ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید و کاملاً آبکشی کنید.آب برنج را درون مو ها ریخته و موها را با آن ماساژ دهید.۲۰ دقیقه صبر کنید و موهای خود را با استفاده از آب گرم کاملاً بشویید.