به گزارش پایگاه خبری ربیع، حدود پنج ماه از آمدن گابریل‌کالدرون به پرسپولیس می گذرد. این سرمربی آرژانتینی در تابستان ۹۸ جایگزین برانکو ایوانکوویچ پرافتخار شد و تیمی را تحویل گرفت که سه دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده بود. پرسپولیس در تابستان بازیکن خاصی را از دست نداد اما با جذب چند ستاره به خصوص در خط هافبک به یکی از پر ستاره ترین تیم های ایران تبدیل شد. سرخ‌ها در حالی لیگ را با ستاره های پرتعداد خود آغاز کردند که فصل پیش برانکو با دستِ بسته و محرومیت نقل و انتقالاتی، این تیم را به سرمنزل مقصود رسانده بود.

یکی از بازیکنان کم ‌نام ‌و نشانی که در دوران برانکو بازی می کرد آدام‌همتی بود، بازیکنی که اعتبار خود را از پدربزرگش سعید‌راد می گرفت و از کانادا به ایران آمده بود تا برای تیم محبوبش، پرسپولیس بازی کند. او به عنوان مهاجم سایه، هافبک راست و مدافع راست در پرسپولیس نقش آفرینی کرد و به خصوص در دوره محرومیت قرمزها، یکی از عناصر قرمزهای تهران بود.

همتی که در بازی فینال آسیا هم به میدان رفت، یک گل هم برای پرسپولیس زد، او در دیدار مقابل سپیدرود و در حالی که بازی گره خورده بود با شوتی استثنایی، دروازه ی رشتی ها را فرو ریخت و تیمش را به سه امتیاز حساس مسابقه رساند، اما پس از آن دیگر نتوانست چنین اتفاقی را رقم بزند.

همتی در این فصل، به لیست زیر ۲۵ ساله های پرسپولیس اضافه شد و امیدوار بود که برای این تیم بیشتر بازی کند اما کالدرون با توجه به ترافیکِ خط میانی سرخپوشان، به او‌ میدان نداد تا عدد صفر  مقابل تعداد بازی این بازیکن دو ملیتی ثبت شود. اما به هر حال آدام با توجه به دو سال حضور در پرسپولیس، حالا احتمالاً آینده ی فوتبالی خود را نیز در ایران ادامه خواهد داد.

بعید است که او در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی از پرسپولیس جدا شود اما احتمال دارد که در تابستان به تیم دیگری برود تا بیشتر بازی کند. با این حال تا تابستان زمان زیادی باقی مانده و باید در تمرینات خود را نشان دهد تا دوباره به ترکیب قرمزها برسد و برای تیم کالدرون بازی کند.