به گزارش پایگاه خبری ربیع، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد از بسیجیان نمونه و فعال این بندر با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بندرامیرآباد؛ سیاوش رضوانی در مراسمی به مناسبت هفته بسیج در بندرامیرآباد برگزار شد بسیج را یک ایدئولوژی که دین، مذهب، انقلابی گری و تمامی ارزش‌ها در آن مستتر است نام برد و از تفکر بسیجی به عنوان تفکری سالم و تضمین کننده سلامت و امنیت جامعه برشمرد.

سیاوش رضوانی ابتکار حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را در دنیا بی نظیر و نقطه عطف آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و بر حفظ و تقویت این نیروی عظیم مردمی، نفوذ تفکر بسیجی بر فرهنگ، اجتماع و اقتصاد کشور و تمکین مطلق از فرامین مقام معظم رهبری تأکید کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت نوح (ع) بندرامیرآباد به حوادث اخیر مربوط به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور اشاره کرد و اظهار داشت مردم انقلابی و بصیر ایران باز هم در بزنگاه‌های حساس و تاریخی و با روحیه‌ای بسیجی به میدان آمدند و با بیزاری جستن از آشوبگران، راه خود را از اغتشاشگران جدا و نقشه‌های شیطانی دشمنان ایران اسلامی را خنثی کردند.

رضوانی در پایان با بیان اینکه شجره طیبه بسیج باید در اخلاق، رفتار و اعمال اداری کارکنان بندرامیرآباد تجلی یابد از بسیجیان نمونه منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.