به گزارش پایگاه خبری ربیع، جلسه هماهنگی اجرای پروژه‌های اعتبارات صندوق توسعه ملی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، اسماعیل مختارپور معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری گفت: بیست و هفتمین جلسه هماهنگی اجرای پروژه‌های اعتبارات صندوق توسعه ملی در سالن جلسات با حضور اعضای ستاد استانی تشکیل گردید.

 مختارپور ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین گفت: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین همه بخش‌ها ایجاد شده است. وی به مطالبی در خصوص کندی برخی از پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: شرایط سخت محیطی از جمله نامناسب بودن شرایط جوی، برف، سرما و یخبندان از اواسط پاییز و زمستان ۱۳۹۷، بارندگی و سیلاب در فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۸ و در نتیجه دبی بسیار زیاد آبراهه‌ها در اثر ذوب برف و سیلاب، باعث به تأخیر افتادن پروژه‌های سال ۱۳۹۷ گردید و با سختی و پیگیری مستمر در تیرماه این پروژه‌ها اجرا شد و پیشرفت فیزیکی آن به ۱۰۰ درصد رسیده است و عملاً می‌توان گفت پروژه‌های ۱۳۹۸ از این تاریخ شروع گردید.

معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، بیان کرد: با توجه به تمام مشکلاتی که در روند اجرای پروژه‌ها می‌تواند وجود داشته باشد، اما کارشناسان این اداره کل تلاش جدی و مستمری در اجرای هر چه بهتر پروژه‌ها انجام داده و می‌دهند و حتی در ساعات غیر ادارای و روزهای تعطیل هم سر پروژه‌ها حاضر می‌شوند تا کار به نحو مطلوب انجام شود.

سید محسن موسوی تاکامی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری و رئیس ستاد ضمن تشکر از کلیه همکاران به جهت تلاش وافر و پیگیری‌های مستمر در اجرای پروژه‌ها بیان کرد: تمامی اعضاء و کارشناسان بایستی تلاش مضاعف داشته و بازدید و نظارت‌ها را بشتر کنند تا پروژه‌ها با کیفت عالی و در زمان مناسب برنامه ریزی شده به اجرا درآید.

موسوی اضافه کرد: اولویت اول سازمان و اداره کل با توجه به اعتبار چشمگیر صندوق توسعه ملی و کم رنگ شدن سایر منابع اعتباری اجرای پروژه این بخش می‌باشد.

در ادامه سایر همکاران از وضعیت اجرای پروژه‌ها و میزان درصد پیشرفت فیزیکی آنها توضیحاتی ارائه دادند و نهایتاً مواردی در جهت اجرای هر چه بهتر پروژه‌ها تصویب شد.