به گزارش پایگاه خبری ربیع، بعد از سه ماه، مادری که بر اثر صحنه تصادف در کما بود، نوزاد خود را با کمک پزشکان و کادر درمانی بیمارستانی شهید بهشتی کاشان سالم به دنیا آورد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه، دکتر محمدرضا شریف سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با علام این مطلب گفت: بیمار خانم باردار ۲۵ ساله به همراه همسر و فرزند در اطراف کاشان دچار حادثه رانندگی شده بود، بعد از انتقال حادثه دیدگان به این مرکز، روند بهبودی آنان توسط کادر درمان بیمارستان پیگیری و انجام گردید.
وی افزود: همسر و فرزند این خانواده، بعد از چند روز پیگیری های درمانی لازم ، بهبود یافته و با نظر پزشکان ترخیص شدند ولی مادر خانواده به علت آسیب شدید مغزی، تحت عمل جراحی و مراقبت های ویژه قرار گرفت.
سرپرست بیمارستان  شهید بهشتی کاشان تصریح کرد: بعد از حدود ۹۲ روز بستری مادر در بخش هایICU  و جراحی مغز و اعصاب بیمارستان و پایدار نگه داشتن شرایط مادر و نوزاد، با نظر پزشکان زنان و زایمان، با انجام عمل موفقیت آمیز سزارین ،نوزاد این مادر با وزن تقریبی دو کیلو و ۴۰۰ گرم، سالم به دنیا آوردند.
وی، تلاش کادر پزشکی و پرستاری گروه های مغز و اعصاب، زنان و زایمان، عفونی و داخلی و بخش های تغذیه و فیزیوتراپی بیمارستان را برای نجات جان مادر و نوزاد کم نظیر دانست و گفت: حال عمومی مادر و نوزاد رضایت بخش بوده که برای ادامه روند درمان آنها، مادر به بخش جراحی مغز و اعصاب و نوزاد به بخش نوزادان منتقل شدند.