به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از نظرآباد، مجتبی عسگری، شهردار نظرآباد ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و رسیدگی به مشکلات شهری که با حضور استاندار البرز برگزار شد، با اشاره به اقدامات مدیریت شهری و با بیان اینکه باید تحولاتی در شهر ایجاد شود، گفت: شهرداری نظرآباد ۳۰ میلیارد تومان بدهی ثبت‌شده دارد و هیچ کس تقصیری در این زمینه ندارد.

شهردار نظرآباد با بیان اینکه مدیریت شهری نظرآباد با انتقال زباله‌های این شهرستان به حلقه‌دره مخالف است، اذعان کرد: اما در حال حاضر تمام زباله‌های نظرآباد به این مرکز منتقل می‌شود و این در حالی است که انتقال زباله با تأکید مدیریت شهری وقت انجام می‌شد اما امروز با توجه به تغییر سیاست‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌ایم.

عسگری اظهار کرد: انتقال زباله به حلقه‌دره موجب ایجاد دو میلیارد تومان بدهی برای شهرداری شده است. زمینی به مساحت ۱۰ هکتار برای دفن زباله‌ها در نظرآباد در نظر گرفته‌شده که لازم است با رویکرد جدید این موضوع پیگیری و از پرداخت هزینه بیشتر جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: یک مجموعه فرهنگی و گردشگری به مساحت ۲۰ هکتار شامل هتل، مجموعه ورزشی و بیمارستان ویژه توریست در این شهرستان در حال احداث است که برای نخستین بار در کشور صورت می گیرد و نیازمند یاری کمیسیون ماده پنج در این زمینه هستیم تا هرچه زودتر تکمیل شود.

شهردار نظرآباد با اشاره به اینکه تردد زیادی از جاده بادامک صورت می‌گیرد و با تأکید بر ضرورت احداث زیرگذر در این مسیر بیان کرد: علیرغم نیاز این شهر به ایستگاه مسافربری قطار بین شهری و با توجه به استقرار واحدهای تولیدی لازم است خط مترو از هشتگرد به نظرآباد نیز امتداد پیدا کند.

انتهای پیام/س