به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری دیدار تیم‌هایسپیدرود رشت یک و گل ریحان البرز دنبال شد.

در این دیدار که با نتیجه ۲ بر ۱ به سود گل ریحان به پایان رسید نوید حیدری در دقیقه ۴۵ برای سپیدرود و کیانوش میرزایی و سید محسن حسینی در دقایق ۵۷ و ۷۷ برای گل ریحان گل زنی کردند.

در نیمه اول تیم سپیدرود رشت با استفاده از ارسال‌های بلند به‌دنبال رسیدن به‌گل بود که توانست نخستین گل را وارد دروازه تیم گل ریحان البرز کند و در سوی دیگر تیم گل ریحان البرز با‌استفاده از ضدحملات موقعیت‌هایی را بر روی دروازه تیم سپیدرود رشت ایجاد کرد اما این حملات بی ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با‌برتری یک بر صفر تیم سپیدرود رشت به‌پایان برسد.

اما در نیمه دوم تیم گل ریحان البرز با استفاده از ارسال از کناره‌ها توانست ۲ گل را وارد دروازه تیم سپیدرود رشت کند و در سوی دیگر  تیم سپیدرود رشت با استفاده از عمق دفاع تیم گل ریحان البرز حملاتی را بر روی دروازه تیم گل ریحان البرز طراحی کرد اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی با‌برتری ۲ بر یک تیم گل ریحان البرز به‌پایان برسد.

با این نتایج، گل ریحان البرز با برتری در دیداری جنجالی، با کسب ۲۴ امتیاز به صدر جدول صعود کرد تا صدرنشینی حدوداً نیم‌ساعته مس رفسنجان پایان یابد.

در اواسط نیمه دوم این مسابقه، یکی از هواداران سپیدرود پس از ورود به زمین، با دروازه‌بان این تیم درگیر شد که این اتفاق، آغاز درگیری برخی تماشاگران سپیدرود با عوامل برگزاری مسابقه بود و بازی به همین دلیل برای چند دقیقه متوقف شد.

حتی حال علی نظرمحمدی هم در این شرایط بد شد و دروازه‌بان سپیدرود هم که با هوادار درگیر شده بود، تعویض شد.

انتهای پیام/ب