به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، بهروز یاری اظهار کرد: کادر اجرایی تیم اترک تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا بهترین نتیجه برای کشتی اترک و خراسان شمالی کسب شود.

وی افزود: دقیقاً ۶ روز است که اردوی چهارم تیم در کرج  شروع‌شده و تمام کشتی گیران تیم نیز در اختیار مربیان هستند و تمرینات موردنظر را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم کشتی نام‌آوران اترک در ادامه به وضعیت تیم در جدول لیگ اشاره کرد و گفت: فردا با تیم بازار بزرگ تهران بازی داریم ولی تیم آسانسور و پله‌برقی بهران از ادامه بازی‌های لیگ کشتی انصراف داد به همین خاطر هفته آینده بازی نداریم و تمام فکر ما برای بازی‌های چهار تیم برتر لیگ است.

وی با تأکید بر اینکه دو تیم اترک و بازار بزرگ ایران مال از گروه نخست رقابت‌ها به دور نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند افزود: تیم اترک و بازار بزرگ اولین صعود کنندگان دور گروهی لیگ هستند و حضور تیم آسانسور و پله‌برقی بهران هیچ تأثیری در صعود ما به جمع چهار تیم لیگ برتر نداشت و با امتیازات اندوخته در دور رفت صعودمان را قطعی کردیم و تیم آسانسور به همین دلیل با عدم حضور در لیگ هزینه‌های تیم را کاهش داد و هیچ راهی برای صعود نداشت.

یاری در انتها به ترکیب کشتی گیران اشاره کرد و گفت: فردا در وزن ۹۷ کیلو مرتضی حصاری و ۷۹ کیلو احمد جفاکش از کشتی گیران بومی تیم اترک هستند که ما را در برابر تیم بازار بزرگ همراهی می‌کنند.

گفتنی است پیگیری‌های خبرنگار ورزشی از لیگ کشتی، نشان می‌دهد که انصراف تیم آسانسور و پله‌برقی بهران از ادامه حضور در لیگ قطعی است.

انتهای پیام/