به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، نیره پیروزبخت پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت و تقدیر از تلاشگران برگزیده عرصه استاندارد و کیفیت اظهار کرد: همه ما باید از مقاومت و دلسوزی فرزندان میهنمان درس بگیریم و با صبر قدمی برای این مرزوبوم برداریم.

وی در ادامه افزود: استاندارد از حیطه کالا و خدمات گذشته است و اهمیت استاندارد در همه زندگی ما باید جاری باشد. و در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بنا به دستور رهبری همه آن چیزی که در کشور تولید می‌شود باید ملاک‌های استاندارد در آن رعایت بشود و بعد عرضه شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه بیان کرد: استاندارد باسیاست‌های اقتصاد مقاومتی هماهنگ شده و استاندارد مؤلفه‌ای است که بارونق تولید هماهنگ شده است.

وی در ادامه افزود: در داخل استان قابل‌پذیرش نیست برای تأمین نیازهای تولید خود از جای دیگر کمک بگیرد و استاندارد پلی برای ارتباط دادن بین صنایع کوچک و صنایع بالادستی است.

پیروزبخت در ادامه با اشاره به تبیین شدن استانداردها در کشور بیان کرد: در سازمان ملی استاندارد قریب به ۳۳ هزار و ۸۰۰ مؤلفه استاندارد تبیین شده که یک‌سوم این استانداردها در دولت تدبیر و امید بوده است.

وی در ادامه افزود: استاندارد در دو کلمه نظم و قانون خلاصه‌شده است و اگر نقص در استاندارد وجود دارد در من مدیر و تولیدکننده است و قوانین استاندارد بدون نقص است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در انتها گفت: سازمان ملی استاندارد در کشور تنها مرجع صدور مجوز حلال هستیم بدون نظر این سازمان هیچ تصمیمی گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام/