به گزارش پایگاه خبری ربیع، استاندار اصفهان، تقسیم مهربانی را از نعمت های بزرگ الهی دانست و گفت: خیلی از افراد شرایط کمک به دیگران را دارند ولی توفیق بهره مندی از این نعمت را پیدا نمی کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان، عباس رضایی شامگاه روز جمعه در آیین گشایش مدرسه خیرساز حاج احمد زارع به حرکت پرشتاب کاروان علم و فناوری در دنیا اشاره کرد و اظهار داشت:آموزه های دینی و وجود نخبگان و صاحبان اندیشه در کشور عزیزمان ایران، حکم می کند که نه تنها از این قافله عقب نمانیم بلکه در منطقه رتبه اول علمی و در سطح بین الملل جایگاه ویژه را کسب کنیم.
رضایی به اهمیت تجهیز و مهیا سازی زیر ساخت ها برای طی این مسیر اشاره کرد و گفت: بنیان اصلی در تحقق این هدف، نیروی انسانی متخصص و توانمند است نیرویی که در همین مدارس آموزش می بیند و پرورش می یابد.
وی تصریح کرد:دولت در شرایط فعلی و با وجود تحریم های ناعادلانه شرایط لازم برای پوشش صد درصدی در زمینه ساخت و تجهیز مدارس را ندارد و نقش مردم فهیم و عالم در مشارکت با دولت در این زمینه اکنون بسیار تاثیر گذار و کلیدی است.
رییس شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: حل مسایل آموزش و پرورش از اولویت های اصلی استان است و گام های موثری نیز توسط دولت در این حوزه برداشته شده است.
وی ابراز امید واری کرد که با همت والای خیرین، بی نیازی این شهرستان به ساخت و نوسازی مدارس در آینده نزدیک محقق شود و گفت: از خیرین دارالمومنین کاشان انتظار می رود پس از این، به ساخت و نوسازی مدارس در دیگر نقاط محروم استان بپردازند.
گفتنی است آیین گشایش مدرسه ۱۲ کلاسه حاج احمد زارع با زیربنای ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع و هزینه ۶۰ میلیارد ریال شامگاه روز جمعه توسط مسوولان استانی و شهرستانی برگزارشد.