به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد شامگاه شنبه در جمع عزاداران حسینی در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) اردستان اظهار داشت: عشق به پیامبر رحمت و ائمه معصومین توسط مسلمانان موجب اتحاد و برادری بین آنها شده است.

وی با اشاره به وفات حضرت محمد(ص) افزود: تاثیر حضرت محمد (ص)در جمع پیروانش در تاریخ به اندازه هر چیزی که در صفحات تاریخ انسانی ثبت شده است عمیق و موثر تر بوده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ویژگی مهم تمدنی که پیامبر آن را بنیان نهاد بر اصل مدارا و نرمی بود که آن را به جای تعصب‌های قومی و دینی دنیای آن روز در جهان مطرح ساخت.

وی ابراز داشت: امروز جهان نیازمند اخلاق و مهرورزی برای ایجاد جامعه‌ای عاری از خشونت و افراطی‌گری است که این امر با بهره گیری از تعالیم و آموزه‌های پیامبر اسلام امکان ‌پذیر است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد بیان داشت: عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) در چند سال اخیر با مراسم‌های اربعین گره خورده و موجب عزت و سربلندی مسلمانان در سرتا سر جهان شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت کشورمان از نظر استراتژیکی در دنیا قوی شده و همه به برکت استقامت ملت ایران در برابر دشمنان بوده است.

وی با بیان اینکه ندای امام خمینی(ره) برگرفته از ندای امام حسین(ع) است و باعث وحدت بین مسلمانان جهان شده است، افزود: استقامت و استقلال ملت ایران موجب خشمگین شدن دشمنان نظام شده است.