به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از تشکیل حدود ۶ هزار و ۱۴۵ پرونده کالا و خدمات در خصوص تخلفات گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت در ۶ ماهه نخست سال جاری در تعزیرات حکومتی البرز خبر داد و گفت: بیشتر این پرونده ها مربوط به صنف های سوپرمارکت، پوشاک، خواربار فروشی، سوپر میوه و آرایشگاه های زنانه بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز بیان کرد: ۹۲۶ پرونده در حوزه بهداشت و درمان در ۶ ماهه نخست سال تشکیل شده و دلیل بیشترین شکایت عدم رعایت بهداشت محیط و تأسیس مؤسسات درمانی بدون داشتن مدارک موردنیاز بوده و در این مدت ۶۹۶ پرونده نیز در راستای مبارزه با کالای قاچاق در البرز تشکیل شده است. با برنامه ریزی های دقیق تری در این زمینه فعالیت می کنیم.

وی با بیان اینکه برای بررسی پرونده های کالا و خدمات ۱۴ روز، بهداشت و درمان ۱۶ روز و قاچاق ۱۳ روز در تعزیرات حکومتی زمان لازم است. در راستای اجرای طرح نظارت بر مراکز درمانی، چهار تخلف از بیمارستان های استان البرز شناسایی و در بازدید از فروشگاه های زنجیره ای استان نیز ۱۱ پرونده برای متخلفین در تعزیرات حکومتی تشکیل شد. ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۶ ماه نخست سال جاری از تعزیرات حکومتی استان به خزانه دولت واریز شد.

انتهای پیام/س