به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، سعید فردانی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارکرد: در شهرداری ۱۵۵۵ پروژه فعال وجود دارد، اما حدود ۶۰ درصد بودجه عمرانی صرف  ۲۰۸ طرح و پروژه شهری و منطقه‌ای اولویت‌دار می شود.

وی با بیان اینکه هر کدم از پروژه‌های عمرانی شهر برنامه زمانبندی خاص خود را دارد، تصریح کرد: به عنوان مثال رینگ چهارم، مرکز همایش‌ها، خط دو متروی اصفهان، خیابان اردیبهشت و … جزء پروژه‌های اولویت‌دار شهر به شمار می‌رود که برای بررسی روند پیشرفت آنها جلسات متعددی با حضور شهردار اصفهان برگزار شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تاکید کرد: هر پروژه عمرانی که قرار باشد در شهر اصفهان اجرایی شود از صفر تا صد فرایند زمانبندی، بودجه‌ریزی و پیشرفت آن در سامانه «سیگما» رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بر اساس دو شاخص زیست‌پذیری و رقابت پذیری برای شهر، ۲۵۰ شاخص عملیاتی به آمارنامه شهر اصفهان اضافه شده است، خاطرنشان کرد: آمارنامه شهر اصفهان تا یک ماه آینده همزمان با روز آمار و برنامه ریزی رونمایی خواهد شد.

فردانی افزود: آمارنامه سالیانه شهر اصفهان یک منبع قابل ارجاع و حاوی اطلاعات شهری است که پشتوانه مصوبه شورا را دارد و به صورت سالیانه تهیه می شود.