به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم از آمادگی کامل سازمان پایانه های مسافربری و آماده باش کلیه پرسنل اداری و خدماتی سازمان جهت خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.
رضا پوریافر با بیان اینکه جلسات متعددی در سازمان برگزار و تصمیم به تشکیل ستاد خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی گرفته شد،اظهار کرد: این ستاد متشکل از مدیران انجمن صنفی شرکت های مسافربری و رانندگان، پلیس پایانه، پرسنل سازمان ، نماینده اداره کل حمل و نقل استان و نماینده حوزه علمیه استان می باشد و از پنجم مهر ماه کار خود را آغاز نموده و تا اربعین حسینی ادامه دارد.
وی افزود: با توجه به اینکه نظارت بر نرخ بلیط اتوبوس ها و ساعات حرکت آن به عهده اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان می باشد، اما در راستای رضایت زائرین واحد گشت و بازرسی سازمان با همکاری پلیس راهور استان بر عملکرد رانندگان نظارت دارد.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم در پایان بیان داشت: مرکز پیام این سازمان با شماره تماس ۳۶۶۴۴۰۳۰ الی ۳۲ همه روزه پاسخگوی زائرین می باشد و به سوالات آن ها در مورد نحوه تهیه بلیط و ساعات حرکت اتوبوس ها پاسخ می دهد.