به گزارش پایگاه خبری ربیع،رضا پوریافر با اشاره به نزدیکی ایام اربعین و استقبال مردم برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، اظهار داشت: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم و پرسنل آن آمادگی کامل در خدمات‌رسانی به مسافران را دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ستاد خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را متشکل مدیران انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری و رانندگان، پلیس پایانه، پرسنل سازمان ، نماینده اداره کل حمل‌ونقل استان و نماینده حوزه علمیه اعلام کرد و افزود: این ستاد از ۵ مهرماه تشکیل‌شده و تا پایان اربعین حسینی و بازگشت مسافران به کار خود ادامه خواهد داد.

پوریافر از اعزام روزانه ۴۵ دستگاه اتوبوس به مرزهای ایران و کشور عراق خبر داد و گفت: روزانه بین ۴۰ تا ۴۵ دستگاه اتوبوس، با ظرفیتی بالغ‌بر ۱۳۰۰ نفر در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی ساعت حرکت اتوبوس‌ها را از ساعت ۱۲ الی شش بعدازظهر اعلام و خاطرنشان کرد: نظارت بر نرخ بلیت اتوبوس‌ها و ساعات حرکت توسط اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان، واحد گشت و بازرسی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم و پلیس راهور استان در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم تأکید کرد: جهت خدمات‌رسانی بهتر مرکز پیام این سازمان با شماره تماس ۳۶۶۴۴۰۳۰ الی ۳۲ همه‌روزه پاسخگوی زائرین بوده و نحوه تهیه بلیت و ساعات حرکت اتوبوس‌ها را به مسافران اعلام می‌کند.