20 September 2024 | ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

با تلاش فرهنگ سرای المهدی: رهروان زینبی دوباره یاد شهدای راوند را در دل مردم زنده کردند

ویژه برنامه”رهروان زینبی”با تلاش فرهنگ سرای المهدی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، یک شنبه ۷ مهر ماه با یادبود شهدای منطقه راوند به پایان می رسد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، ویژه برنامه”رهروان زینبی”با تلاش فرهنگ سرای المهدی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، یک شنبه ۷ مهر ماه با یادبود شهدای منطقه راوند به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر فرهنگ سرای المهدی با بیان اینکه موضوع توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راهبردهای کارهای فرهنگی  است، گفت: فرهنگ سرای المهدی در اجرای همین سیاست اقدام به برگزاری ویژه برنامه”رهروان زینبی”کرد.

محمدرضا گلسرخی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص گرامی داشت یاد شهدا، که نباید یادواره های شهدا را از یاد برد، افزود: همزمان با ماه محرم و با فرارسیدن هفته دفاع مقدس با هدف دیدار با خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس ویژه برنامه”رهروان زینبی”در قالب پیاده روی از فرهنگ سرای المهدی تا منزل شهدا با حضور بانوان منطقه، قرائت زیارت عاشورا همراه با احکام و تفسیر قرآن و نیز تکریم و تبجیل از خانواده شهدای معزز منطقه راوند برگزار شد.

وی با اعلام این که ویژه برنامه “رهروان زینبی”برای دومین سال متوالی در منطقه راوند برگزار شد، افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس در سال جاری افتخار آن را داشتیم که در این برنامه به دیدار ۳۰ خانواده شهیدی که عزیزان آن ها امروز ما بین ما نیستند اما یادشان در بین ما زنده است برویم.

مدیر فرهنگ سرای المهدی یادآور شد: آیین پایانی برنامه”رهروان زینبی”ویژه بانوان یک شنبه ۷ مهر از ساعت ۴ عصر همراه با زیارت عاشورا و ناحیه مقدسه با حضور خانواده محترم شهدا در فرهنگ سرای المهدی واقع در راوند، ابتدای بلوار حرم برگزار می شود.

ابراهیم قربانی