به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرمنطقه دو شهرداری کاشان از زیرسازی بیش از ۴۴هزار متر مربع از معابر سطح منطقه دو در ۶ ماه نخست سال جاری خبرداد و بیان کرد: این مقدار زیر سازی با اعتباری بالغ بر۱۱میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی منطقه دو شهرداری کاشان تامین شده است.

احمد شاه بالایی تصریح کرد: دانش ۹،۷،۱، مجاهد ۵ کوچه شهید ابراهیمی زارع، خیابان صنیع الملک، فرعی اول و دوم ۱۶ متری اندیشه، فرعی های ارغوان ۸، خیابان شهدای زیدی، خیابان شهید رحمانی از جمله معابری است که عملیات زیر سازی در آن صورت گرفته است.

وی افزود: در این بین باتوجه به سیاست شهرداری منطقه دو مبنی بر احیا و توسعه و بازآفرینی معابرشهری منطقه، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان صنیع الملک و خیابان شهدای زیدی و خیابان شهید رحمانی در دستور کار حوزه معاونت عمران و ترافیک منطقه قرار گرفت.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان تاکید کرد: عدم زیرسازی و کیفیت مناسب آسفالت در زمان‌های گذشته و حفاری‌های زیاد و همچنین ناهمواری خیابان های مذکور، فرونشست‌هایی را در این چند محور در پی داشته که با وجود دغدغه مندی اهالی و شهروندان، شهرداری منطقه در صدد حل این مهم با زیرسازی و آسفالت مناسب برآمد تا بتواند این مشکل را به صورت اساسی حل کند.

شاه بالایی رضایت‌مندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری منطقه دانست و گفت: تلاش مجموعه شهرداری منطقه بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی با اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت معابر،موجبات خشنودی همشهریان را فراهم نماید.